HomeProductsDownloadOrderSupportSearch
  
Myriad Forum « Bonne année ! Happy new year ! »
 Welcome, Guest.
 You can read all messages, but to be able to post,
 please Login or Register.
Jun 10th, 2026, 5:01pm 
   Myriad Forum
   Other subjects
(Moderator: Forum Administrator)
   Bonne année ! Happy new year !
« Previous topic | Next topic »
Pages: 1  Reply | Notify of replies | Print
   Author  Topic: Bonne année ! Happy new year !  (Read 196 times)
bubu42
Board Master
*****





   


Gender: male
Posts: 10781
Bonne année ! Happy new year !  
« on: Jan 1st, 2026, 11:22am »
Quote | Modify

Bonne année à tous les membres du forum ainsi qu'à la vaillante équipe des développeurs. Que les virus et autres microbes se tiennent loin de vous et que 2026 vous soit favorable en tous points.
offline

Harmony Assistant 32 bits - Ubuntu + Wine et Windows XP sur machine virtuelle. VS, OMeR, PDF2M
Jean Louis
Board Master
*****



baryton

   
Email

Gender: male
Posts: 2394
Re: Bonne année ! Happy new year !  
« Reply #1 on: Jan 1st, 2026, 2:50pm »
Quote | Modify

Itou !  
offline

Jean Louis, à Anthisnes (25 Km au sud de Liège)
Harmony Assistant 64bit, la dernière version
Win 11, Intel I5, 12gb, Chrome francophone (traduction automatique des autres langues)
Oliveira
Board Master
*****





   


Gender: male
Posts: 3127
Re: Bonne année ! Happy new year !  
« Reply #2 on: Jan 1st, 2026, 5:29pm »
Quote | Modify

Feliz 2026. Con mis deseos de salud, paz, justicia, concordia y progreso para todo el mundo.
offline

Mi música: http://jose_a__oliveira.myriad-users.com/
www.atrilcoral.com /
H.A 2026H1d.64bt V.S. Myriad HQ / PDF to Music Pro 2026H1d / Overture 5.6.3 / Win 10/64
Sylvain Machefert
Administrator
*****






   
WWW |

Gender: male
Posts: 7827
Re: Bonne année ! Happy new year !  
« Reply #3 on: Jan 1st, 2026, 7:40pm »
Quote | Modify

Je vous souhaite un bananier et une pomme sautée !
 
(bon courage au traducteur automatique )
Logged

HA+HQ+VS+PdfToM, Reaper+Audiveris+Transcribe, Win10+Focusrite Scarlet 4i4+Nord Electro 3
Linktree: VS languages, my scripts, my bands, my performances...
JP
Board Master
*****






   
WWW | Email

Gender: male
Posts: 3593
Re: Bonne année ! Happy new year !  
« Reply #4 on: Jan 2nd, 2026, 4:27pm »
Quote | Modify

on Jan 1st, 2026, 7:40pm, Sylvain Machefert wrote:
Je vous souhaite un bananier et une pomme sautée !
 
(bon courage au traducteur automatique )

En estonien mon traducteur automatique écrit
Soovin teile banaani ja praetud õuna!
 
Bonne année à tous!
 
offline
ANdre_B
Board Master
*****





   
Email

Gender: male
Posts: 3463
Re: Bonne année ! Happy new year !  
« Reply #5 on: Jan 2nd, 2026, 5:00pm »
Quote | Modify

Non, il faut traduire à partir du créole...  
 
Bonne année à tous!
 
 
« Last Edit: Jan 2nd, 2026, 5:01pm by ANdre_B » offline

André Baeck, de retour en Belgique après 12 ans passés dans le Gard.
Windows 11, HA 2026h1d (et précédents)
Pages: 1  Reply | Notify of replies | Print

« Previous topic | Next topic »

« Myriad Forum » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.1!
YaBB 2000-2002,
Xnull. All Rights Reserved.

Top of page
Legal information Cookies Last update:  (c) Myriad