In my opinion, this section of the Myriad Discussion Board is quite unnecessary and perhaps it should be removed, since like the last post was on June 3rd !!
Maybe discussion about Omer could come under the "Other subject" section.
Je ne suis pas d'accord. Les nouveaux utilisateurs du forum qui viennent d'acheter Omer et veulent poser une question sur ce dernier auraient alors à chercher dans une sous-section illogique. Par conséquent, même si cette section n'est pas très utilisée de nos jours, nous devont la garder. De plus, est-ce que celle-ci gêne quelqu'un?
I disagree. Board newbies who just bought Omer and wanted to ask a question about it have to search on the Myriad Discussion Board in a other section. Thus, although this section isn't very used narrowdays, we must keep it. Furthemore, does it embarrassed anybody?
I don't agree with you: this section may not be very active but I don't think it depends on that. This section exists because specific questions can be asked here. (Ups, I've just seen that Didier and I are saying the same...)
Je ne suis pas du tout d'accord avec vous: d'accord, cette section n'est pas très active mais le problème n'est pas là. Cette section n'existe que parce qu'on peut y poser des questions spécifiques. (Oups, je viens de voir que Didier a posté vaguement le même message que moi deux minutes avant)
« Last Edit: Sep 5th, 2002, 8:51pm by Yannick MARCHEGAY »